Darmowa wysyłka na terenie Polski przy zakupach powyżej 400 PLN

Zwrot i reklamacje

Towar nie spełnia Twoich oczekiwań? Przygotowaliśmy krótką instrukcję, jak zwrócić produkt. Na zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym masz 14 dni od dnia jego odbioru. 

Jak zwrócić towar?

  1. Aby dokonać zwrotu towaru, potrzebujesz wydrukować i wypełnić Formularz zwrotu. Dokument włóż do paczki wraz z odsyłanym towarem.
  2. Towar można zwrócić tylko wtedy, gdy jest zapakowany w oryginalnym opakowaniu i nie może nosić śladów użytkowania. 
  3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  4. Paczkę wyślij wykorzystując InPost – Szybkie zwroty. Szczegółowe instrukcje znajdziesz tutaj.
    1. Wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl.
    2. W formularzu zwrotu wybierz sklep internetowy „mmntshop.pl”.
    3. Wypełnij formularz zwrotu.
    4. Odbierz kod zwrotu SMS/e-mail.
    5. Napisz kod zwrotu na paczce.
    6. Nadaj w InPost Paczkomacie.

Koszt zwrotu towaru za pośrednictwem InPost – Szybkie zwroty to 15 zł. Koszty przesyłki zostaną odjęte od kwoty, którą sprzedawca zwraca klientowi za zwrócony towar.

LUB

Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy.

ten mmnt s.r.o.

Vendryne 715

739 94

Czech Republic

  1. Zwrot pieniędzy nastąpi w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwracanego towaru ze wszystkimi niezbędnymi dokumentami. Płaciłeś za pobraniem? Koniecznie podaj nam swój numer konta w formacie IBAN!

UWAGA: Przesyłki wysłane za pomocą InPost – Szybkie zwroty dostarczane są do punktu zbiorczego. Przesyłki z tego miejsca są dalej odsyłane do Czech. Poinformujemy cię mailem o otrzymaniu przesyłki. 

REKLAMACJA TOWARU

Jak zgłosić reklamację?

  1. Jeżeli chcesz złożyć reklamację towaru zakupionego w sklepie internetowym wyślij za pomocą poczty elektronicznej Formularz reklamacyjny na adres info@mmntshop.com, w temacie wiadomości prosimy o wpisanie słowa „Reklamacja”.
  2. Formularz Reklamacja towaru włóż również do paczki wraz z uszkodzonym produktem. 
  3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  4. Paczkę wyślij na poniższy adres jako przesyłkę standardową lub poleconą. Nie mamy możliwości odbioru paczek wysłanych za pobraniem, dlatego tego rodzaju przesyłki zostaną odesłane do nadawcy.

ten mmnt s.r.o.

Vendryne 715

739 94

Czech Republic

  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od jej odbioru. O decyzji oraz kolejnych krokach zostaniesz poinformowany drogą mailową.